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  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

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Die folgende Bibliografie enthält alle in dieser Datenbank indizierten Veröffentlichungen, die mit diesem Namen als Autor, Herausgeber oder anderweitig Beitragenden verbunden sind.

  1. Markowski, Jan / Meyer, Max / Haist, Michael / Lohaus, Ludger (2022): Duktilitätssteigernde Bewehrungssysteme für fließgefertigte Stabelemente aus UHFB. In: Beton- und Stahlbetonbau, v. 117, n. 12 (Dezember 2022).

    https://doi.org/10.1002/best.202200062

  2. Junker, Daniel / Giovani, Mario / Meyer, Max (1988): Stadtbahn Singapur. In: Schweizer Ingenieur und Architekt, v. 106, n. 19 (5 Mai 1988).

    https://doi.org/10.5169/seals-85705

  3. Meyer, Max / Sharma, D. K. / Paradkar, Dinesh D. (2013): Rajiv Gandhi Sealink – Mumbai: Design and construction of the Bandra and Worli Twin Cable-stayed Bridges. Vorgetragen bei: IABSE Symposium: Long Span Bridges and Roofs - Development, Design and Implementation, Kolkata, India, 24-27 September 2013.

    https://doi.org/10.2749/222137813808626849

  4. Meyer, Max (2009): State-of-Art Bridge Deck Construction. Vorgetragen bei: IABSE Symposium: Sustainable Infrastructure - Environment Friendly, Safe and Resource Efficient, Bangkok, Thailand, 9-11 September 2009.

    https://doi.org/10.2749/222137809796068299

  5. Meyer, Max / Arnold, Patrick (2014): Hong Kong-Zhuhai-Macao Bridge, Hong Kong Special Administrative Region (HKSAR): Design and construction of 9km of precast segmental twin deck bridges. Vorgetragen bei: IABSE Symposium: Engineering for Progress, Nature and People, Madrid, Spain, 3-5 September 2014.

    https://doi.org/10.2749/222137814814068337

  6. Meyer, Max / Sharma, Devendra / Paradkar, Dinesh (2011): Rajiv Gandhi Sealink—Mumbai, India. In: Structural Engineering International, v. 21, n. 1 (Februar 2011).

    https://doi.org/10.2749/101686611x12910257102677

  7. Meyer, Max (2011): Under-Slung and Overhead Gantries for Span by Span Erection of Precast Segmental Bridge Decks. In: Structural Engineering International, v. 21, n. 4 (November 2011).

    https://doi.org/10.2749/101686611x13131377725361

  8. Meyer, Max / Domage, Jean-Baptiste (2005): Construction d'une ligne TGV à Taïwan - Contrat 215. In: Travaux, n. 817 (März 2005).
  9. Meyer, Max (1998): Two Roofs Using Segmental Bridge Technology. In: Structural Engineering International, v. 8, n. 2 (Mai 1998).

    https://doi.org/10.2749/101686698780489315

  10. Meyer, Max (1997): VSL Brings Pre-Cast Segmental Technology to the Building Industry. In: VSL News, v. 8, n. 1 ( 1997).
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