0
  • DE
  • EN
  • FR
  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

Anzeige

The Use of Physical Models to Teach Structures in Architecture School: A Pedagogical Approach

Autor(en):
Medium: Tagungsbeitrag
Sprache(n): Englisch
Tagung: Interfaces: Architecture, Engineering, Science, Annual Meeting of the International Association of Shell & Spatial Structures (IASS), Hamburg, 25-27 September 2017
Veröffentlicht in:
Jahr: 2017
Abstrakt: This paper examines different teaching methodologies implemented in architecture schools in North America to teach courses related with structures. The study focuses on content, approach, and highlights the value of using physical models to understand the relationship between structures and design.
Structurae kann Ihnen derzeit diese Veröffentlichung nicht im Volltext zur Verfügung stellen.
  • Über diese
    Datenseite
  • Reference-ID
    10077620
  • Veröffentlicht am:
    21.04.2018
  • Geändert am:
    05.03.2019
 
Structurae kooperiert mit
International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE)
e-mosty Magazine
e-BrIM Magazine