0
  • DE
  • EN
  • FR
  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

Anzeige

Car-following model calibration with load effect as additional optimisation objective

Autor(en): ORCID (State Key Laboratory of Disaster Reduction in Civil Engineering, Tongji University, Shanghai, China)
(Department of Civil and Environmental Engineering, Imperial College London, London, UK)
ORCID (Department of Civil and Environmental Engineering, Imperial College London, London, UK)
ORCID (State Key Laboratory of Disaster Reduction in Civil Engineering, Tongji University, Shanghai, China)
Medium: Fachartikel
Sprache(n): Englisch
Veröffentlicht in: Structure and Infrastructure Engineering
Seite(n): 1-18
DOI: 10.1080/15732479.2023.2280980
Structurae kann Ihnen derzeit diese Veröffentlichung nicht im Volltext zur Verfügung stellen. Der Volltext ist beim Verlag erhältlich über die DOI: 10.1080/15732479.2023.2280980.
  • Über diese
    Datenseite
  • Reference-ID
    10749298
  • Veröffentlicht am:
    14.01.2024
  • Geändert am:
    14.01.2024
 
Structurae kooperiert mit
International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE)
e-mosty Magazine
e-BrIM Magazine