0
  • DE
  • EN
  • FR
  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

Anzeige

Two-Phase Modeling of Metro Network Layouts Based on a Hybrid Path Searching Algorithm

Autor(en): (Professor, College of Transportation Engineering, Tongji Univ., Key Laboratory of Road and Traffic Engineering of the State Ministry of Education, Shanghai Key Laboratory of Rail Infrastructure Durability and System Safety, No. 4800, Cao’an Highway, Shang)
ORCID (Ph.D. Student, College of Transportation Engineering, Tongji Univ., Key Laboratory of Road and Traffic Engineering of the State Ministry of Education, No. 4800, Cao’an Highway, Shanghai 201804, China (corresponding author))
(Lecturer, Dept. of Rail Transportation, Jiangsu Urban and Rural Construction College, No. 1, Heyu Rd., Changzhou 213147, China.)
ORCID (Professor, College of Transportation Engineering, School of Highway, Chang’an Univ., Middle-section of Nan’er Huan Rd., Xi’an 710064, China; formerly, Professor, School of Highway, Chang’an Univ., Middle-section of Nan’er Huan Rd., Xi’an 710064, China. OR)
Medium: Fachartikel
Sprache(n): Englisch
Veröffentlicht in: Journal of Urban Planning and Development, , n. 3, v. 146
Seite(n): 04020032
DOI: 10.1061/(asce)up.1943-5444.0000604
Structurae kann Ihnen derzeit diese Veröffentlichung nicht im Volltext zur Verfügung stellen. Der Volltext ist beim Verlag erhältlich über die DOI: 10.1061/(asce)up.1943-5444.0000604.
  • Über diese
    Datenseite
  • Reference-ID
    10587619
  • Veröffentlicht am:
    08.03.2021
  • Geändert am:
    08.03.2021
 
Structurae kooperiert mit
International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE)
e-mosty Magazine
e-BrIM Magazine