0
  • DE
  • EN
  • FR
  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

Anzeige

Walid Abdelwahab

Die folgende Bibliografie enthält alle in dieser Datenbank indizierten Veröffentlichungen, die mit diesem Namen als Autor, Herausgeber oder anderweitig Beitragenden verbunden sind.

  1. Morrall, John / Abdelwahab, Walid / Werner, Al (1992): Planning for Movement of Very Large, Slow‐Moving Vehicles. In: Journal of Transportation Engineering, v. 118, n. 3 (Mai 1992).

    https://doi.org/10.1061/(asce)0733-947x(1992)118:3(381)

  2. deLeur, Paul / Abdelwahab, Walid / Navin, Francis (1994): Evaluating Roadside Hazards Using Computer‐Simulation Model. In: Journal of Transportation Engineering, v. 120, n. 2 (März 1994).

    https://doi.org/10.1061/(asce)0733-947x(1994)120:2(229)

  3. Sayed, Tarek / Abdelwahab, Walid (1997): Using Accident Correctability to Identify Accident-Prone Locations. In: Journal of Transportation Engineering, v. 123, n. 2 (März 1997).

    https://doi.org/10.1061/(asce)0733-947x(1997)123:2(107)

  4. Abdelwahab, Walid / Morral, John F. (1997): Determining Need for and Location of Truck Escape RAMPS. In: Journal of Transportation Engineering, v. 123, n. 5 (September 1997).

    https://doi.org/10.1061/(asce)0733-947x(1997)123:5(350)

  5. Sayed, Tarek / Abdelwahab, Walid / Navin, Frank (1995): Identifying Accident-Prone Locations Using Fuzzy Pattern Recognition. In: Journal of Transportation Engineering, v. 121, n. 4 (Juli 1995).

    https://doi.org/10.1061/(asce)0733-947x(1995)121:4(352)

  6. Sayed, Tarek / Abdelwahab, Walid (1998): Comparison of Fuzzy and Neural Classifiers for Road Accidents Analysis. In: Journal of Computing in Civil Engineering, v. 12, n. 1 (Januar 1998).

    https://doi.org/10.1061/(asce)0887-3801(1998)12:1(42)

  7. Abdelwahab, Walid / Sayed, Tarek (1999): Freight Mode Choice Models Using Artificial Neural Networks. In: Civil Engineering and Environmental Systems, v. 16, n. 4 (September 1999).

    https://doi.org/10.1080/02630259908970267

  8. Li, Jian / Abdelwahab, Walid / Brown, Gerald (1994): Joint effects of access and geometry on two-lane rural highway safety in British Columbia. In: Canadian Journal of Civil Engineering / Revue canadienne de génie civil, v. 21, n. 6 (Dezember 1994).

    https://doi.org/10.1139/l94-106

Eine Veröffentlichung suchen...

Nur verfügbar mit
Mein Structurae

Volltext
Structurae kooperiert mit
International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE)
e-mosty Magazine
e-BrIM Magazine