0
  • DE
  • EN
  • FR
  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

Anzeige

Analysis of Crash Risks by Collision Type at Freeway Diverge Area Using Multivariate Modeling Technique

Autor(en): (Jiangsu Key Laboratory of Urban Intelligent Transportation Systems, Southeast Univ.; and Jiangsu Province Collaborative Innovation Center of Modern Urban Traffic Technologies, 2 Si Pai Lou, Nanjing 210096, China.)
(Professor, Jiangsu Key Laboratory of Urban Intelligent Transportation Systems, Southeast Univ.; and Jiangsu Province Collaborative Innovation Center of Modern Urban Traffic Technologies, 2 Si Pai Lou, Nanjing 210096, China (corresponding author).)
(Professor, Jiangsu Key Laboratory of Urban Intelligent Transportation Systems, Southeast Univ.; and Jiangsu Province Collaborative Innovation Center of Modern Urban Traffic Technologies, 2 Si Pai Lou, Nanjing 210096, China.)
(Ph.D. Candidate, Jiangsu Key Laboratory of Urban Intelligent Transportation Systems, Southeast Univ.; and Jiangsu Province Collaborative Innovation Center of Modern Urban Traffic Technologies, 2 Si Pai Lou, Nanjing 210096, China.)
(Assistant Professor, College of Civil and Transportation Engineering, Hohai Univ., 1 Xikang Rd., Nanjing 210098, China.)
Medium: Fachartikel
Sprache(n): Englisch
Veröffentlicht in: Journal of Transportation Engineering, , n. 6, v. 141
Seite(n): 04015002
DOI: 10.1061/(asce)te.1943-5436.0000757
Structurae kann Ihnen derzeit diese Veröffentlichung nicht im Volltext zur Verfügung stellen. Der Volltext ist beim Verlag erhältlich über die DOI: 10.1061/(asce)te.1943-5436.0000757.
  • Über diese
    Datenseite
  • Reference-ID
    10635775
  • Veröffentlicht am:
    29.11.2021
  • Geändert am:
    29.11.2021
 
Structurae kooperiert mit
International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE)
e-mosty Magazine
e-BrIM Magazine