0
  • DE
  • EN
  • FR
  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

Anzeige

Coupled Effect of Cross-Sectional Shape and Load Reduction on High-Filled Cut-and-Cover Tunnels Considering Soil–Structure Interaction

Autor(en): (Professor, College of Civil Engineering, Lanzhou Jiaotong Univ., Lanzhou, Gansu 730070, China (corresponding author).)
(M.S. Student, College of Civil Engineering, Lanzhou Jiaotong Univ., Lanzhou, Gansu 730070, China.)
ORCID (Associate Professor, Harold Hamm School of Geology and Geological Engineering, Univ. of North Dakota, 81 Cornell St. Stop. 8358, Grand Forks, ND 58202)
(Senior Lecturer, College of Civil Engineering, Lanzhou Institute of Technology, Lanzhou, Gansu 730050, China.)
(Professor, National and Provincial Joint Engineering Laboratory of Road & Bridge Disaster Prevention and Control, Lanzhou Jiaotong Univ., Lanzhou, Gansu 730070, China.)
(Associate Professor, National and Provincial Joint Engineering Laboratory of Road & Bridge Disaster Prevention and Control, Lanzhou Jiaotong Univ., Lanzhou, Gansu 730070, China.)
Medium: Fachartikel
Sprache(n): Englisch
Veröffentlicht in: International Journal of Geomechanics, , n. 7, v. 20
Seite(n): 04020082
DOI: 10.1061/(asce)gm.1943-5622.0001696
Structurae kann Ihnen derzeit diese Veröffentlichung nicht im Volltext zur Verfügung stellen. Der Volltext ist beim Verlag erhältlich über die DOI: 10.1061/(asce)gm.1943-5622.0001696.
  • Über diese
    Datenseite
  • Reference-ID
    10606399
  • Veröffentlicht am:
    08.05.2021
  • Geändert am:
    08.05.2021
 
Structurae kooperiert mit
International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE)
e-mosty Magazine
e-BrIM Magazine