0
  • DE
  • EN
  • FR
  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

Anzeige

Dynamic model of high-speed maglev train-guideway bridge system with a nonlinear suspension controller

Autor(en): (School of Civil Engineering, Changsha University of Science & Technology, Changsha, China)
ORCID (School of Civil Engineering, Changsha University of Science & Technology, Changsha, China)
ORCID (School of Civil Engineering, Changsha University of Science & Technology, Changsha, China)
(School of Civil Engineering, Changsha University of Science & Technology, Changsha, China)
(School of Civil Engineering, Changsha University of Science & Technology, Changsha, China)
(Department of Bridge Engineering, Southeast University, Nanjing, China)
Medium: Fachartikel
Sprache(n): Englisch
Veröffentlicht in: Advances in Structural Engineering
DOI: 10.1177/13694332241247921
Structurae kann Ihnen derzeit diese Veröffentlichung nicht im Volltext zur Verfügung stellen. Der Volltext ist beim Verlag erhältlich über die DOI: 10.1177/13694332241247921.
  • Über diese
    Datenseite
  • Reference-ID
    10770306
  • Veröffentlicht am:
    29.04.2024
  • Geändert am:
    29.04.2024
 
Structurae kooperiert mit
International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE)
e-mosty Magazine
e-BrIM Magazine