0
  • DE
  • EN
  • FR
  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

Anzeige

Effects of Left-Turn Waiting Areas on Capacity and Level of Service of Signalized Intersections

Autor(en): (Graduate Research Assistant, School of Transportation, Southeast Univ., Si Pai Lou #2, Nanjing 210096, China.)
(Professor, School of Transportation, Southeast Univ., Si Pai Lou #2, Nanjing 210096, China (corresponding author).)
(Associate Professor, Dept. of Civil and Environmental Eng., Univ. of Nevada, Reno, NV 89557.)
(Professor, School of Transportation, Southeast Univ., Si Pai Lou #2, Nanjing 210096, China.)
Medium: Fachartikel
Sprache(n): Englisch
Veröffentlicht in: Journal of Transportation Engineering, , n. 11, v. 139
Seite(n): 1076-1085
DOI: 10.1061/(asce)te.1943-5436.0000593
Structurae kann Ihnen derzeit diese Veröffentlichung nicht im Volltext zur Verfügung stellen. Der Volltext ist beim Verlag erhältlich über die DOI: 10.1061/(asce)te.1943-5436.0000593.
  • Über diese
    Datenseite
  • Reference-ID
    10635598
  • Veröffentlicht am:
    29.11.2021
  • Geändert am:
    29.11.2021
 
Structurae kooperiert mit
International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE)
e-mosty Magazine
e-BrIM Magazine