0
  • DE
  • EN
  • FR
  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

Anzeige

Effects of shear keys and track system on the behavior of simply-supported bridges for high-speed trains subjected to transverse earthquake excitations

Autor(en): ORCID (School of Civil Engineering, Central South University, Changsha, China)
(School of Civil Engineering, Central South University, Changsha, China)
(School of Civil Engineering, Central South University, Changsha, China)
(School of Civil Engineering, Central South University, Changsha, China)
Medium: Fachartikel
Sprache(n): Englisch
Veröffentlicht in: Advances in Structural Engineering, , n. 12, v. 24
Seite(n): 136943322110073
DOI: 10.1177/13694332211007398
Structurae kann Ihnen derzeit diese Veröffentlichung nicht im Volltext zur Verfügung stellen. Der Volltext ist beim Verlag erhältlich über die DOI: 10.1177/13694332211007398.
  • Über diese
    Datenseite
  • Reference-ID
    10601317
  • Veröffentlicht am:
    17.04.2021
  • Geändert am:
    02.09.2021
 
Structurae kooperiert mit
International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE)
e-mosty Magazine
e-BrIM Magazine