0
  • DE
  • EN
  • FR
  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

Anzeige

Hazard-Based Analysis of Travel Distance in Urban Environments: Longitudinal Data Approach

Autor(en): (Visiting Assistant Professor, School of Civil Engineering, Research Program Manager, Center for Road Safety, 550 Stadium Mall Dr., Purdue Univ., West Lafayette, IN 47907-2051 (corresponding author).)
(Visiting Assistant Professor, School of Civil Engineering, Research Program Manager, Center for Road Safety, 550 Stadium Mall Dr., Purdue Univ., West Lafayette, IN 47907-2051 (corresponding author).)
(Visiting Assistant Professor, School of Civil Engineering, Research Program Manager, Center for Road Safety, 550 Stadium Mall Dr., Purdue Univ., West Lafayette, IN 47907-2051 (corresponding author).)
(Visiting Assistant Professor, School of Civil Engineering, Research Program Manager, Center for Road Safety, 550 Stadium Mall Dr., Purdue Univ., West Lafayette, IN 47907-2051 (corresponding author).)
Medium: Fachartikel
Sprache(n): Englisch
Veröffentlicht in: Journal of Urban Planning and Development, , n. 1, v. 138
Seite(n): 53-61
DOI: 10.1061/(asce)up.1943-5444.0000102
Structurae kann Ihnen derzeit diese Veröffentlichung nicht im Volltext zur Verfügung stellen. Der Volltext ist beim Verlag erhältlich über die DOI: 10.1061/(asce)up.1943-5444.0000102.
  • Über diese
    Datenseite
  • Reference-ID
    10587120
  • Veröffentlicht am:
    08.03.2021
  • Geändert am:
    08.03.2021
 
Structurae kooperiert mit
International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE)
e-mosty Magazine
e-BrIM Magazine