0
  • DE
  • EN
  • FR
  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

Anzeige

How to Increase Rail Ridership in Maryland: Direct Ridership Models for Policy Guidance

Autor(en): (Faculty Research Associate, National Center for Smart Growth Research and Education, Univ. of Maryland, 1219A Preinkert Field House, College Park, MD 20742 (corresponding author).)
(Faculty Research Associate, National Center for Smart Growth Research and Education, Univ. of Maryland, 1112J Preinkert Field House, College Park, MD 20742.)
(Ph.D. Student, National Center for Smart Growth Research and Education, Univ. of Maryland, 1219B Preinkert Field House, College Park, MD 20742.)
(Ph.D. Senior Research Scientist, National Center for Smart Growth, Univ. of Maryland, 1112N Preinkert Field House, College Park, MD 20742.)
Medium: Fachartikel
Sprache(n): Englisch
Veröffentlicht in: Journal of Urban Planning and Development, , n. 4, v. 142
Seite(n): 04016017
DOI: 10.1061/(asce)up.1943-5444.0000340
Structurae kann Ihnen derzeit diese Veröffentlichung nicht im Volltext zur Verfügung stellen. Der Volltext ist beim Verlag erhältlich über die DOI: 10.1061/(asce)up.1943-5444.0000340.
  • Über diese
    Datenseite
  • Reference-ID
    10587365
  • Veröffentlicht am:
    08.03.2021
  • Geändert am:
    08.03.2021
 
Structurae kooperiert mit
International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE)
e-mosty Magazine
e-BrIM Magazine