0
  • DE
  • EN
  • FR
  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

Anzeige

Identifying Chinese students’ perceptions of smart classrooms and their relationships with design features

Autor(en): ORCID (School of Civil and Architectural Engineering, Hainan University, Haikou, People's Republic of China)
(School of Civil and Architectural Engineering, Hainan University, Haikou, People's Republic of China)
(College of Architecture and Urban Planning, Tongji University, Shanghai, People's Republic of China)
ORCID (School of Civil and Architectural Engineering, Hainan University, Haikou, People's Republic of China)
(School of Civil and Architectural Engineering, Hainan University, Haikou, People's Republic of China)
Medium: Fachartikel
Sprache(n): Englisch
Veröffentlicht in: Building Research & Information
Seite(n): 1-18
DOI: 10.1080/09613218.2024.2322654
Structurae kann Ihnen derzeit diese Veröffentlichung nicht im Volltext zur Verfügung stellen. Der Volltext ist beim Verlag erhältlich über die DOI: 10.1080/09613218.2024.2322654.
  • Über diese
    Datenseite
  • Reference-ID
    10774596
  • Veröffentlicht am:
    29.04.2024
  • Geändert am:
    29.04.2024
 
Structurae kooperiert mit
International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE)
e-mosty Magazine
e-BrIM Magazine