0
  • DE
  • EN
  • FR
  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

Anzeige

Methods for Defining Spatiotemporal Influence Areas and Secondary Incident Detection in Freeways

Autor(en): (Loughborough Univ., Loughborough, Leicestershire LE11 3TU, U.K. (corresponding author).)
(Technische Universität München, Arcisstrasse 21, 80833 Munich, Germany.)
(National Technical Univ. of Athens, School of Civil Engineering, Dept. of Transportation Planning and Engineering, 5, Iroon Polytechniou Str., Zografou Campus, Zografou-Athens, GR-15773, Greece.)
(National Technical Univ. of Athens, School of Civil Engineering, Dept. of Transportation Planning and Engineering, 5, Iroon Polytechniou Str., Zografou Campus, Zografou-Athens, GR-15773, Greece.)
Medium: Fachartikel
Sprache(n): Englisch
Veröffentlicht in: Journal of Transportation Engineering, , n. 1, v. 140
Seite(n): 70-80
DOI: 10.1061/(asce)te.1943-5436.0000612
Structurae kann Ihnen derzeit diese Veröffentlichung nicht im Volltext zur Verfügung stellen. Der Volltext ist beim Verlag erhältlich über die DOI: 10.1061/(asce)te.1943-5436.0000612.
  • Über diese
    Datenseite
  • Reference-ID
    10635622
  • Veröffentlicht am:
    29.11.2021
  • Geändert am:
    29.11.2021
 
Structurae kooperiert mit
International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE)
e-mosty Magazine
e-BrIM Magazine