0
  • DE
  • EN
  • FR
  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

Anzeige

Performance investigation of highway bridge pier columns under the sequential effects of fire followed by vehicle collision and subsequent air blast: A numerical investigation

Autor(en): ORCID (Midwest Roadsied Safety Facility, University of Nebraska-Lincoln, Lincoln, NE, USA)
(College of Engineering, Department of Civil and Environmental Engineering, University of Nebraska-Lincoln, Lincoln, NE, USA)
ORCID (Midwest Roadsied Safety Facility, University of Nebraska-Lincoln, Lincoln, NE, USA)
Medium: Fachartikel
Sprache(n): Englisch
Veröffentlicht in: Advances in Structural Engineering, , n. 7, v. 27
Seite(n): 1089-1114
DOI: 10.1177/13694332241242987
Structurae kann Ihnen derzeit diese Veröffentlichung nicht im Volltext zur Verfügung stellen. Der Volltext ist beim Verlag erhältlich über die DOI: 10.1177/13694332241242987.
  • Über diese
    Datenseite
  • Reference-ID
    10770295
  • Veröffentlicht am:
    29.04.2024
  • Geändert am:
    29.04.2024
 
Structurae kooperiert mit
International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE)
e-mosty Magazine
e-BrIM Magazine