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Safety Impacts of Differential Speed Limits for Trucks and Passenger Cars on Rural Interstate Highways: A Modified Empirical Bayes Approach

Autor(en): (Professor, Dept. of Civil Engineering, Univ. of Virginia, P.O. Box 400742, Charlottesville, VA 22904.)
(Professor, Dept. of Civil Engineering, Univ. of Virginia, P.O. Box 400742, Charlottesville, VA 22904.)
(Professor, Dept. of Civil Engineering, Univ. of Virginia, P.O. Box 400742, Charlottesville, VA 22904.)
(Professor, Dept. of Civil Engineering, Univ. of Virginia, P.O. Box 400742, Charlottesville, VA 22904.)
Medium: Fachartikel
Sprache(n): Englisch
Veröffentlicht in: Journal of Transportation Engineering, , n. 1, v. 132
Seite(n): 19-29
DOI: 10.1061/(asce)0733-947x(2006)132:1(19)
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  • Über diese
    Datenseite
  • Reference-ID
    10634692
  • Veröffentlicht am:
    29.11.2021
  • Geändert am:
    29.11.2021
 
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