0
  • DE
  • EN
  • FR
  • Internationale Datenbank und Galerie für Ingenieurbauwerke

Anzeige

Train-Induced Dynamic Behavior and Fatigue Analysis of Cable Hangers for a Tied-Arch Bridge Based on Vector Form Intrinsic Finite Element

Autor(en): (College of Civil Engineering and Architecture, Zhejiang University, Hangzhou 310000, P. R. China)
(College of Civil Engineering and Architecture, Zhejiang University, Hangzhou 310000, P. R. China)
(Department of Civil and Environmental Engineering, The Hong Kong Polytechnic University, Hung Hom Kowloon, Hong Kong S.A.R.)
(Department of Architecture, Tamkang University, New Taipei City, 222, Taiwan)
(Department of Civil and Environmental Engineering, The Hong Kong Polytechnic University, Hung Hom Kowloon, Hong Kong S.A.R.)
(College of Civil Engineering and Architecture, Zhejiang University, Hangzhou 310000, P. R. China)
Medium: Fachartikel
Sprache(n): Englisch
Veröffentlicht in: International Journal of Structural Stability and Dynamics, , n. 12, v. 22
DOI: 10.1142/s021945542250136x
Structurae kann Ihnen derzeit diese Veröffentlichung nicht im Volltext zur Verfügung stellen. Der Volltext ist beim Verlag erhältlich über die DOI: 10.1142/s021945542250136x.
  • Über diese
    Datenseite
  • Reference-ID
    10679785
  • Veröffentlicht am:
    18.06.2022
  • Geändert am:
    23.09.2022
 
Structurae kooperiert mit
International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE)
e-mosty Magazine
e-BrIM Magazine