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Design and combined rail-structure response of a new high speed railway bridge

 Design and combined rail-structure response of a new high speed railway bridge
Autor(en): , ,
Beitrag für IABSE Symposium: Engineering for Progress, Nature and People, Madrid, Spain, 3-5 September 2014, veröffentlicht in , S. 107-114
DOI: 10.2749/222137814814027486
Preis: € 25,00 inkl. MwSt. als PDF-Dokument  
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This paper describes the combined rail-structure response of the northern section of the new high speed rail bypass at Mechelen, starting with the work done in the feasibility stage and continues ...
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Bibliografische Angaben

Autor(en):


Medium: Tagungsbeitrag
Sprache(n): Englisch
Tagung: IABSE Symposium: Engineering for Progress, Nature and People, Madrid, Spain, 3-5 September 2014
Veröffentlicht in:
Seite(n): 107-114 Anzahl der Seiten (im PDF): 8
Seite(n): 107-114
Anzahl der Seiten (im PDF): 8
Jahr: 2014
DOI: 10.2749/222137814814027486
Abstrakt:

This paper describes the combined rail-structure response of the northern section of the new high speed rail bypass at Mechelen, starting with the work done in the feasibility stage and continues on to the final design